Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Thursday, February 11, 2010

:. Jehan Bercinta Dengan Gadis Korea? .:



Kisah cinta JEHAN & JUE dulu memang hangat di perkatakan... tapi sayangnyer ia cuma sementara... nak wat cam ne dah jodoh x der.. ape pun sekarang dengar desas desus Jehan bercintan cintun dengan seorang gadis berbangsa Korea... wahhh ok gak tu... tukar angin nampaknyer abg macho kiter ni...
Dalam satu majalah ni pun Jehan x menafikan bila di tanya pasal gadis Korea tu... juz kata 'Wait n see jer' hehehehe soooo wait ajelah kiter yer... peminat2 Jehan mesti x sabar nak tgk siapalah gadis bertuah tu...
Buat Jue plak... harap2 dia akan ditemukan juga dengan lelaki yang dapat membahagiakan dia... kalau dah memang x ade jodoh nak bersama nak wat cam ne kan...
Jehan pun pernah di gosipkan dengan pelakon utama Awan Dania... tapi kata Jehan itu sekadar gosip jer... dia dgn Scha hanya kawan baik jew...
Ape pun.. kiter doa je le yang terbaik wat mereka k... layanzzzz



No comments: