Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, February 21, 2010

:. PEMBUNUH : DENDAM .:

?
?
?

DENDAM ITU BAHAYA TAU

IBARAT RACUN YANG BOLEH MEMBUNUH MANGSANYA

MANUSIA YANG BERDENDAM SELALUNYA BUTA

BUTA DENGAN DUNIA SEKELILINGNYA

kenapa aku tetiba citer pasal dendam ni???
huhuhu mukan ape
tgk dvd ni semalam citer omputeh
ntah ape ntah tajuk dier
tapi msj yg nak disampaikan tu pasai dendam ler
bahaya betui manusia kalau dah berdendam ni
amarahnyer tu mampu membunuh
kepada sesiapa yang ada menyimpan dendam tu
harap2 ingatlah tuhan yer
buang je semua perasaan dendam tu
belajar tuk memaafkan
aku bukan nak ingatkan orang lain jer
tapi diri aku sendiri
aku nak cuba tuk mengasihi semua orang
walaupun orang tu pernah menyakiti kita
kata orang memaafkan tu manis rasanya

1 comment:

KaorU IchibaNa said...

yeke??xleh ar..sebab kalau takde dendam nanti kita tak berusaha nak balas balik dekat orang tu..=)