Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Friday, February 12, 2010

:. Gambar Pelik : Toyol atau Jelmaan Monyet??? .:




( cubalah korang tengok gambar tu... apa pandangan korang )


Sebenarnya gambar ni dah 2 minggu ade dlm laptop aku..
gambar jiran sebelah rumah aku sebenarnya... dia suh aku masukkan dalam laptop dari fon dia sebab nak tgk dengan jelas... gambar ni di ambil candid oleh seorang kawan kepada anak lelakinyer.. tetapi setelah hampir seminggu baru budak tu perasan ade sesuatu yang tak kena pada gambar tersebut...
Untuk pengetahuan korang jiran aku ni pendek je rambut dia... macam rambut lelaki.. yang peliknyer tetiba ade plak satu benda hitam seperti sedang memeluknya dari belakang...
adeii ape tu... kalau sekali pandang tentu korang kata tu rambut dia.... walhal sebenarnyer bukan... rambut akak ni pendek sgt mcm rambut lelaki.. so ape benda kat belakang tu????
Ada yang kata gambar tu menyerupai seekor monyet... ade gak yang kata macam toyol... entahlah ea... ape dia.. aku pun x tahu nak cakap ape... cuma kakak tu memang tengah menderita sakit pinggang.. ade plak yang kata dia sakit sebab ade benda2 halus yang kacau.... tu pun aku x tahu nak komen ape2...
ape pun aku doakan jiran aku ni cepat sembuh... dan harap2 x delah benda2 yang bukan2 mengacau dia...