Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Thursday, February 18, 2010

:. SAJAK TUK MY 'CELCOM BEROKEBEN' .:


OH MY CELCOM BERUKEBEN...
AWAT HANG SLOW SANGAT...
AWAT HANG MENDUGA KEIMANANKU???...
AWAT LOADING MACAM SIPUT SEDUT...
MACAM MANA AKU NAK PUBLISH ENTRYKU...
SEMUA SLOW MENDUGA IMANKU



OH MY CELCOM BERUKEBEN...
KEMANA HILANG JANJI2 MANISMU DULU..
BERKHIDMAT PENUH SETIA PADAKU...
JANGAN KAU CURANG PADAKU BERUKKEBEN...
JANGAN KAU BIARKAN AKU MERANA BERUKEBEN...

OH MY CELCOM BERUKEBEN...
PULIHKANLAH TENAGAMU...
AGAR DAPAT MEMENUHI NAFSU ON9 KU...
JANGANLAH KAU HAMPAKAN AKU...
JANGAN BUAT AKU PUTUS ASA
KERNA TAKUT NANTI BADANKU BINASA....


7 comments:

jemmy76 said...

jgn kau percaya janji2 manis berokeben itu hahahahaha...

lekir said...

hahahaha... sian celcom selalu kena komplen sehari dua ni

rafiz2000 said...

aku pun CelBrok masih ok..
cuma kepanasan aje..

umie said...

hehhe..sama la mcm umie nyer..dah 2 hari dah gini...hampeh tol...

Kyuubi_85 said...

janji manis tu semua palsu.. beruk yg tak mcm beruk hahaha

noie said...

hehehehehe... tu arrrr... rasa mcm nk telan jer berukkeben ni

HEMY said...

potong je laaaaaa