Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Thursday, February 18, 2010

:. KENAPA NUFF SEMUA TIDO HARI NI????? .:



Aku yang salah pintu atau salah rumah??
atau memang betui yang nuff semua tido hari ni??
puas aku berjalan dari malam tadi
semua nuff dok zzzz jer
waaaaaa... atau aku yang salah tekan ni
salah bukak ker????
waaaaa
tulunnnnnnnnn!!!!!!!
aku winduuuuu nuffffff



5 comments:

mancai said...

salam singgah, bukan hari ni jek sejak awal taun lagi ni... kenapa ntah...

Farah Annysa said...

betul.. nuff asik tdo lps smggu ritu die sakan bangun..

Fauzan Abdullah said...

betol-betol..plik..smlm pnat blogwalking..tp..nuff tetap tdo..

panas sgt kot..dats y die tdo jer keje..

noie said...

tu arrrr.... nuff tido jew... winduuu

Kyuubi_85 said...

nuff pon nak cuti gak kak.. hehe

Everything Beautiful