Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Wednesday, February 17, 2010

:. SEPAH DIBENCI MEDIA?? .:





Aikk juara terbaru Raja Lawak budak Kulai tu dibenci media??
Wahh biar betul??
setahu aku dia org tu peramah n mesra alam orangnya..
hurmmm... cam ne leh jadi cam tu ea??
Dengar citer ni semua berpunca dari satu sesi fotografi sempena sambutan Aidilfitri tahun lalu..
oleh kerana mereka x hadir pada sesi tersebut pihak media tu terus je pinggirkan mereka..
tapi sebenarnya Sepah mengatakan yang mereka x tahu menahu pun pasal sesi fotografi tersebut..
adeii ni mesti kes salah faham le ni..
Buat Sepah sabar je ler yer.. bukan semua wartawan atau pihak media yang bencikan korang..
hidup orang Kulai!!!!

No comments: