Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Monday, February 22, 2010

:. ANAK + ATUK + ADIK = SAKIT .:





Ntah nape banyak tui dugaan aku bulan ni
nampaknya Tuhan betui2 nak menduga aku
Mula2 nenek meninggal
lepas nenek meninggal atuk plak sakit
anak aku plak kena demam panas dah 2 hari
tadi bila dah nak sampai opis
aku diberitahu adik atuk sakit lagi
anak aku plak demam makin tewok
nasib bek ade kawan2 yg memahami
aku x dan hubby x jadik keje
balik rumah nak bawak dia org pi klinik
ntah knp hati aku jadi x tentu arah bila dengar atuk ke atau anak aku sakit
terasa berat bila fikir untuk kehilangan sesiapa lagi
apatah lagi setelah nenek baru je pergi
sesampai di rumah aku terus bawa mereka ke klinik tenggaroh 2
terperanjat beruk aku kat sana bila sampai sana adik bongsu aku plak yg dah ade di sana
bukan datang saje2 plak tu
rupanya dia kemalangan waktu di sekolah
koyak dah dagu tu... kena 3 jahitan
berderau jantung aku bila tengok keadaannya
nasib baik x ape2 sangat
ermmm
ya Allah kau lindungilah keluarga kami
dah tak sanggup rasanya untuk aku menerima kehilangan orang2 tersayang buat masa ini
kerisauan dan kebimbangan ini membuatkan aku semakin tertekan setiap hari
aku harap aku akan kuat untuk menanggung dugaan darimu ini Ya Allah

ini le gambar adik aku selepas balik dri klinik tadi... ish... macam2

ini gambar iman waktu dia sihat ler... waktu demam ni x de mood nak di ambil gambar

inipun gambar atuk kesayangan aku waktu dia sihat... harap2 atuk sihat selalu le hendaknya

No comments: