Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Friday, October 8, 2010

:. Raja Azura Sah Bercerai .:


Takziah pada Kak Engku yang baru je bercerai dengan suaminya
Adzmin Tan Sri Osman
ermm tak sangka bercerai jua akhirnya..
ingatkan hari tu masih mampu diselamatkan lagi..
apepun.. harap kak engku terus tabah dan sabar menghadaoi hari mendatang yer..
kalau dengar sore kak engku ketawa2 pagi tadi kita rasa macam dia tak de masalah pun..
padahal hati dia siapa yang tahu kan..

2 comments:

.s.o.f.i.a. said...

omaigod!!!

noie said...

adoi... terkejut sofia ...