Klik INfo Penting Di SINI!!!

Jom Singgah Ke FaceBook Kami

Saturday, October 2, 2010

:. Carta Ranking Radio Di Malaysia : Sinar Tetap No 1 .:


Korang semua suka dengar radio tak?
kalau nak pilih siaran radio korang nak dengar yang macam mana?
lain orang mestilah lain kehendak kan..
aku plak..
tengok mood ler...
semua ku boleh layan..
tapi hubby aku ni.. setiap pagi start je enjin keta dia mesti nak dengar Radio Sinar..
suka dengar celoteh Kak Engku, Mak Neng ( Salleh yacob ) dan Khairil...

menurut sumber yang aku baca sekarang ni Radio Sinar berada di ranking pertama dalam Malaysia ... yang kedua di ikuti oleh radio Era dan yang ketiga Radio Hotfm..
ok meh kita tgk kedudukan rangking radio-radio di Malaysia..

"

"

Berikut adalah keputusan penuh Pengukuran Pendengar Radio, Liputan 2, 2010 oleh Nielsen:

1. SINAR FM

2. ERA FM

3. HOT FM

4. THR

5. MY FM

6. SURIA FM

7. Hitz.fm

8. 988

9. Klasik nasional

10. Muzik FM

11. KELANTAN FM

12. KEDAH FM

13. IKIM

14. Fly Fm

15. Minnal fm

16. One FM

17. Aifm

18. MIX FM

19. LITEFM

20. PERAKFM

21. TERENGGANU fm

22. XFM

23. Red FM

24. PAHANG FM

25. MUTIARA FM

26. KL FM

27. MELAKA FM

28. Asyik fm

29. JOHOR fm

30. NEGERI FM

31. PERLIS FM

32. SELANGOR FM

33. TraXXfm

34. LANGKAWIfm

Sumber: Nielsen Radio Audience Measurement

4 comments:

ardinihumaira said...

dni suka dengar hot fm. panggilan hangit hehe

Nur Hawa Mohd Zin said...

sinar..heheh...i follow..

.s.o.f.i.a. said...

orang selangor tak dengar radio sendiri ka??? he he...........

sarah-najwan said...

dgr radio dlm kete je..semestinya..hot fm..panggilan hangit..wajib dgr tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...