Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Tuesday, October 12, 2010

:. Babyku Kurang Sihat .:


Risaunya bila melihat Eisya merengek jer..
dia kurang sihat sebab kena penyakit mulut ...
tidur dia pun tak lena macam selalu..
asyik terjaga jer..
ditambah plak dengan abang2 dia ni yang tak tahu duduk diam..
melompat sana..
melompat sini..
pening kepala aku..


harap2 Eisya cepat sembuh..
kalau dah sembuh lega skit aku nak keje..

2 comments:

fiq said...

semoga eisya cpt sembuh...

ardinihumaira said...

semoga baby cepat sembut tau.. amin ;)