Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, October 17, 2010

:. Ya! Ampun!!... PENGUMUMAN2!!! ENTRY AKU SEBELUM INI ADALAH ENTRY 'PENIPU' .:

WAAAAA!!!
ampunnn!!!
aku mamai le kawan2..
ade ke aku ingat hari ni 24hb..
terus je aku wat entry
kontest kandid kamera mau tutup suda!!
waaaaaaaaa
tidakkkk!!!
hari ni baru 18hb!!
nasib baik ade sorang blogger ni tegur aku tadi...
waaaaa...

sorry yer..
so dengan ini entry aku sebelum ni ade lah entry penipu!!
( ceh.. padahal entry tu dia yg tulis )
hahahhaha maaaf tau semua...
ntah mcm mana leh salah tgk kalendar ni...
giler le aku ni...

7 comments:

Fatiehah said...

sangat lawak la..
sy pon terfikir jugak..knp cepat sgt..

zahidah dihaz said...

maaf diterima kak...hehehehe

CheQ PP JoY said...

knela bg free gift pd semua y kene tipu..kn kn? hehe

CheQ PP JoY said...

knela bg free gift pd semua y kene tipu..kn kn? hehe

noie said...

kekeke... ampun maaf yer semua kekeke... mamai sebentar..

cheq pp joy.. amboiee... demand hang yer kekekeke...

noie said...

kekeke... ampun maaf yer semua kekeke... mamai sebentar..

cheq pp joy.. amboiee... demand hang yer kekekeke...

fathiah said...

hahahaha. semangat nak tutp tu... xsaba nak kasi hadiah la kowt :)