Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Tuesday, October 5, 2010

:. Ada Sesiapa Nak Beli Tokek? .:

Ni adalah permintaan member hubby aku..
ade kawan dia pengumpul Tokek..
dia bercadang nak jual Tokek kepunyaannya..
ada sesiapa nak beli tak?
kalau ada boleh hubungi aku kat alamat email aku tu..

gambar Tokek tu aku tak dapat lagi..
nanti kalau dapat aku akan upload kat sini..

p/s : pada sesiapa yang tak tahu apa itu Tokek boleh baca entry aku sebelum ni..
kat situ gambar contoh tokek pun ada...

untuk pengetahuan korang.. harga Tokek ni boleh dikatakan mahal jugak tau

2 comments:

nina syakina said...

bru nk tya, apa tuh tokek...
sib baek akak bg link...hihi~

.s.o.f.i.a. said...

kat sini heboh orang dok cari natang tokek tu......