Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Wednesday, October 27, 2010

:. Korang Pernah Kena Pijak? .:


satu soalan nak tanya kat korang...
korang pernah di pijak?

tak kiralah dipijak secara fizikal...
atau dipijak secara mental..
pernah tak??


p/s : petang ni nak kuar pi beli hadiah kontest kandid kamera.. tetapi pemenang x dpt lagi huhuhu.... poning2..

3 comments:

Iela Fazielah said...

ada kot

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

Noie :
Shag dah pernah rasa kena pijak scr fizikal berjuta kali. Tu tak kesah. Yang nak kesah nya kena pijak mentally ni. Sakit bukan kepalang. Kes tu dah setahun, tapi sampai sekarang Shag tak boleh lupa sakitnya. Susah nak lupa. Entah bila boleh lupa, bila boleh ampunkan pemangsa tu =="

ardinihumaira said...

pernah juga..
bila kita bagi muka, diapijak kepala kita. sobsss