Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Monday, October 4, 2010

:. Gambar Lisa Surihani : Interview JPBC2 With Diva RTM1 .:

Gambar ni cilok dari FB Lisa Surihani ..
hehehe.. Lisa jangan marah tau..
dah malam2 ni pun Lisa tak tido lagi tau..
dok upload gambar dalam Fb dia..
so aku pun nak kongsi ngan korang..
almaklum ler..
I kan minat dier..
( kekekeke... ayat tak tahan )






No comments: