Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Saturday, October 16, 2010

:. Suami Dan Anak-Anak Aku Berkonsertkan Michael Jackson Plak .;


Pening ade.. kelakor ade..
geram pun ade..
bila tengok hubby aku dengan dua orang anak lelaki aku ni..
sedang aku sibuk mengadap lappy ni..
boleh plak dia orang bertiga bukak dvd Michael Jackson kat luar tu...
kuat plak tu..

hamboie... sekali aku jengah duk berjoget2 mereka bertiga...
amboii!!!
"beat it!!... beat it!!.. beat it!!.."
ke main kuat lagi dia orang menyanyi...
siot tui..
yang si eisya plak sonok plak jadi penonton...
aduhai...
ni ler kalau dah ayah dia fanatik sgt dengan Michael Jackson ni...
hubby aku memang minat si Michael ni..
(selain dari Wali band le)

aduhai... nak dimarah... bapaknyer pun sama..
kelakor pun ade jugak..
tak di marah..
memekak le plak...
eeeeeeeeee!!!!!

4 comments:

.s.o.f.i.a. said...

bior la.... nie kan malam minggu........ =)

nur said...

mesti kiut.. sehati sejiwa..
beat it beat it

ALL IN ONE

♥Azie♥ said...

hahahha sabor je le

MR Bang Miji said...

hahah,..cam comey jer aksi bapak ngn anaknya.hhaha