Sunday, August 22, 2010

:. Teknik Mendapat Kepuasan Di Bilik Tidur (18sx).:

Edit Posted by with No comments

Semua yang dah berumahtangga mesti nak kan kepuasan di bilik tidur.
yang belum berumahtangga tu jangan lah guna untuk buat tuttt dengan couple tu pulak.
tak baik tau.. buat yang halal jer.
yang haram jangan di buat yer adik2..

ok nak tahu apa teknik2nya untuk dapat kepuasan tu..
kalau nak diikutkan banyak lagi tapi ni di antaranya ler..
tips ni pun aku dapat dari mak cik2 geng mesyuarat tingkap kat sini.. hahaha..

  1. kata mak cik temah kita kena pakai mangi-mangi... namo musyuk..
  2. cik joyah plak kata.. pakai yang seksi meksi sikit.. kalau boleh biar laki kita terjojol bijik mata..
  3. kemudian mak leha pulak kata bahasa kena romantik... mana boleh kat dalam bilik cakap jerit-jerit.
  4. ade plak cik tonah tu kata .... urut-urutlah sedikit pasangan kita tu... urut kaki ke... urut leher ke... urut pinggang ke..
  5. adeiii.... ade lagi satu mak cik jenab ni kata kat aku... tapi aku tak sanggup nak melafazkannya kat sini.... hahahahha

aku kata : leh giler aku melayan geng mesyuarat tingkap ni kekekekek

0 comments: