Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Friday, August 27, 2010

:. Ada Apa Dengan Gengblogger .:

Kenapa dengan Gengblogger?
hari ni satu hari tak boleh masuk Gengblogger..
bukan ape cuma rasa tension bila tak dapat masuk Gengblogger..

Ada apa dengan GB ni...
risau lah pulak..
sorang tolong jelaskan tentang Apa Dah Jadi Dengan GB..

5 comments:

chenta said...

GB mcm kne hack la..mcm masuk virus..dh beberape ari mcm ni..

NuR 'aQiLaH said...

GB server down..
lam poses pembaikpulih kot huhu

ZiE FAUZi said...

gb diserang virus...

miss nana said...

samala. nana pun dah lama x dpt masuk GB T___T . xtaw nape

Latifah said...

dari Khamis lagi dah tak leh masuk geng Blogger.
tak tau juga pasal apa. huhuhuhu...