Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, August 1, 2010

:. Coli Besar Sebelah .:


Din : apa yang ko bawa tu man?

Man : ala ni buah tangan tu bini aku kat kampung tu.. Maklumlah dah sebulan aku tak balik kampung, ni balik kenalah belikan buah tangan..

Din : erk... laen macam je buah tangan ko tu .... biar betul ko ni Man..

Man : ler.. ko boleh nampak ke apa dalam bungkusan aku ni?..

Din : macam mana aku tak nampak...coli yang ko bawak tu tercicir kat dalam bas tadi.. ni ha aku dah ambikkan untuk ko..
( kata din sambil menghulurkan coli yang di pungutnya tadi )

Man : aduhai yer ke Din... terima kasih banyak2 le man yer.. nasib baek ko ade..

Din : cuma aku nak tanya skit yer Man... nape coli yang ko beli tu besar sebelah??.

Man : Ooooooo... sebenarnya aku tak ingat bini aku punyer saiz berapa.. so aku beli le sebelah kecik... sebelah besar... sonang nanti dia nak buat pilihan...

Din : Ngeeeee!!!!!!!!!!

1 comment:

Khairunnisa' said...

Boleh pula macam tu? Haha.

- Nisa