Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Friday, August 20, 2010

:. Benarkah Punggung Besar Dah Tak Ada Dara ? .:


Orang selalu kata..
Punggung besar jer.. haaa dia tu dah tak ada dara le tu..


tapi betul ke?
tengok punggung seseorang tu dah boleh baca dia ada dara ke tak?
wahh! kalau macam tu hebatlah kan..
habis tu bagaimana pulak dengan sesetangah wanita yang berbadan gempal yang memang besar punggungnya?


tak kan lah kerana saiz badannya yang besar tu kita boleh kata dia tak ada dara??
ermm.. sila komen skit pandangan anda..

4 comments:

ozzy said...

Mungkin gurauan je kot..usik mengusik.

Meera said...

betol jgak. ta semestinye punggung besa da tade dara. & ta semestinye da tade dara punggung besa :)

dedoku said...

ni mane punya ajaran ni? ade ke leh judge camtu?hahah..cam karut je

nur anis said...

x pernah pulak dengar pasal punggung besar xde dara..selalu dengar punggung jatuh x de dara..x tau betul ke x..