Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Tuesday, August 24, 2010

:. Si*L ... Jalur Gemilang Mereka Pijak! .:


Marah dan geramnya bila aku lihat Jalur Gemilang kebanggaan kita di pijak sebegitu..
nasib baik le.. bulan puasa..
siap baling- baling taik lagi kat kedutaan kita.
MELAMPAU!!

aku tak mahu cerita panjang lebar sangat tentang ni sebab ianya betul2 merobek hati aku ni..
aku harap pihak berkuasa akan lakukan sesuatu..
nak emo2 sangat pun tak guna..
kalau kita pun mengamuk dan memberontak macam mereka...
kita pun samalah seperti mereka-mereka yang tak bertanggungjawab tu..

aku harap semua kekusutan akan dapat diselesaikan dengan aman...

adiosss!!

2 comments:

qaseh said...

pergh..teruk giler! xsuke2!!!

:: bubu :: said...

negara ape yg wt ni?