Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Wednesday, August 11, 2010

:. Mama... akim nak puasa tapi... .:

Perkara yang selalu kaum wanita tension kan bila bulan puasa ni adalah
ni kalau aku le yer...
aku tension yang mengejutkan suami,anak dan adik-adik untuk sahur..
huhuhu besar tanggungjawab anak sulung, isteri dan ibu ini..
macam2 karenah mereka nak bangun sahur ni..

ade tu yang kita ingat dah bangun..dah siap duduk dah bila kita kejut..
tapi tunggu punya tunggu kat meja makan tak sampai-sampai rupa-rupanya dia menyambung tidor semula... cehhh...

ni tadi pagi aku kejut Akim..
anak sulungku yangberusia 6 tahun..
liatnyer nak bangun sahur..
mula kelat2 je kat meja makan..

pas tu soalan dia tanya..
"mama, akim nak puasa.. tapi.. kalau puasa dapat ape ea?" ish ish dah namanya budak2..

so aku pun jawab,
" kalau puasa dapat le baju raya n kasut raya.. kalau x pose, x payah le pakai baju raya yer"

hehehehe..
ugut le plak..
tak pelah biar dia belajar dulu..
dapat setengah hari pun ok ler

1 comment:

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

alaa dpt byg kan comelnya anak noie ni ;))

happy ramadhan! :D