Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Wednesday, August 25, 2010

:. Satu Malam Kenal Dah Ajak Masuk Bilik! .:

Ini ler budak2 sekarang..
mudah sangat jatuh cinta..
bila dah dengar je ucapan cinta..
mudah serah segalanya..


satu malam kenal dah boleh bawak tido..
sedey sungguh...
tu bukan cinta dek oi!!
tu nafsu namanya..



pas tu mengandung..
pas tu beranak..
anak buang pulak..
ceh!!..
buat pandai.. tapi x nak bertanggungjawab...

ermm... marah! ni tau..
sedih sungguh bila terbaca artikel kes buang bayi...
kalau depan mata macam nak hentak je dengan senduk..
eeeee!!!!!

2 comments:

LittLeMyRsHMaLLoW said...

aMiK HaMmEr KASi hEnTak jEr siS...
sEnDuK 2 bUat sEndUk hOtaK dYe yAng xfUngSi 2...
hIhi~
mELAmPAu pLAk...=p

BackyardPool said...

Huhu.. tu lah.. tak pikir dulu sebelum buat.. kalau dah xbleh tahan pon gunalah precautons ker? :l