Saturday, August 14, 2010

:. Manusia Sewel Yang Tak Punya Rasa .:

Edit Posted by with 2 comments

Marah? Geram?
mungkin itulah yang aku rasa, aku marah bukan sebab aku rasa aku ni dah baik sangat.
aku geram bukan sebab aku ni perasan aku ni bagus sangat, tapi belajar dari kesilapankan boleh mematangkan diri sendiri betul tak?

Apa yang aku marahkan sangat ni? ermmm tentu korang nak tahu.. aku baru dapat email dari seorang teman.. dia dalam kesedihan.. sedih sebab boyfrenz dia dah tinggalkan dia..
bukan tu aje.. malahan si jantan (tu ye panggilan yg sesuai) ni bawak lari plak duit kawan aku ni..
kalau sikit tak per.. ada le dalam rm5000.. kuang ajor betul..

kesian member aku ni.. sedey sebab dia betul2 cintakan jantan ni.. tambah lagi sedih sebab
duitnya kena kebas..
aku pun tak dapat nak kata apa.. yang kawan aku ni pun satu.. mudah sangat percaya dengan manusia yang bernama lelaki ni..
dah le nak raya tak lama lagi..
ape pun aku harap member aku ni akan tabah menghadapi semuanya..
berdoa le semoga jantan tak guna tu akan muncul semula..

buat kawan2 yang lain... jadikan citer ni sebagai pengajaran..
tak kisah le lelaki ke perempuan.. berhati2 dengan manusia sewel yang tak punya rasa ni..
adioss!!!!


2 comments:

Cikgu Aini said...

kesiannyer.. minta kawan buat solat hajat dilembutkan hati lelaki yg xlayak dipanggil lelaki tu memulangkan duit die.. kalau memang rezeki kwn awak tu, insyaALLAH dak lelaki tu akan pulangkan..

ozzy said...

salam..
Banyak sangat kita dengar kes mcm ni..tapi masih ramai juga yg terpedaya wang ringgit masih boleh dituntut atau di ganti kalau dara hilang?? kan lagi susah