Sunday, August 29, 2010

:. Dulu Benci .. Kini Dah Beranak 3 .:

Edit Posted by with 1 comment

Dulu pernah aku benci dia..
Mendengar namanya aku dah sakit jiwa..
Dulu pernah aku tengking dia..
Bertengkar setiap kali bersua muka..

Dulu pernah aku kutuk dia..
Kononnya tak rela menjadi miliknya..
Dulu pernah aku abaikan dia..
Kerna aku yakin kami tidak mungkin bersama...

Tapi kini yang berlaku sebaliknya..
Rasa benci bertukar CINTA..
Semua kebencian bertukar rasa...
Rasa yang sukar nak diluahkan dengan kata-kata..

Kini aku cintakan dia..
Dengan sepenuh jiwa dan raga..
Kini aku kasihkan dia..
Dengan sepenuh rela..

Kini ku tak bisa tersenyum tanpanya..
Kerna dialah pemberi cahaya..
Kini ku tak bisa bahagia..
Tanpa dirinya memberi CINTA..

Benci itu bertukar CINTA..
Kini kami mempunyai 3 cahaya mata..
seorang puteri dan 2 orang putera..
Semoga Kami sekeluarga di berkati-Nya..
Amin....

1 comments:

No name said...

tue lar.. betul cakap org jgn benci sgt... huhu...