Tuesday, August 24, 2010

:. Bapa Sembelih Anak Seperti Haiwan .:

Edit Posted by with 2 comments
Seorang bapa yang mempunyai masalah mental telah menyembelih anaknya sendiri.




aduhai terkejut aku bila dengar berita tu di tv tadi..
malangnya nasib si anak..
di sembelih oleh bapanya..
dari apa yang aku dengar tadi si bapa ni memang ade masalah jiwa..
tapi dah lama tak makan ubat..
tu le agaknya penyakit tu datang semula..

apabila kita tngok cerita ni rasa takut dan seram pun ada..
yelah.. mana kita tahu orang di sekeliling kita ni macam mana..
nampak macam sihat tapi mana tahu ade masalah mental..
aduhai.. risau plak aku fikirkan anak-anak aku kat rumah ni kalau aku pi kerja..
bukan orang asing jer.. malahan keluarga kandung sendiri pun sekarang kita tak boleh percaya..


2 comments:

suzzsuzie said...

kesiankan dah lah nak raya...anak tak berdosa tiba2 menjadi mangsa

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

alorh..dah terlepas tgk tb..ermm..yeke berita pasal tuh..ya allah..kesiannya..moga budak tuh ditmpatkan dikalangan org beriman..amin..AL-fatehah.. ='(