Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, August 1, 2010

:. Kegilaan Ala Gaban .:

ermm..
sakit aty dengan seseorang..
dah wat salah pas tu dia wat buduh jer..
rasa macam nak 'seliging' je kepala dia..
tapi x le aku nak buat..
nanti berdosa le pulak..
nak dirogol nanti kena masuk penjara le pulakkan..
nak bagi penampor takut nanti senget plak pipi dia...
ape nak buat?
sabar je le labuuuuuuuu......

No comments: