Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Tuesday, August 24, 2010

:. Isu Raja Azmi .:


hangat diperkatakan isu Raja Azmi sekarang ni..
macam-macam cerita n gosip pasal kes dia ngan si Roslin pemain badminton terkenal tu..
ermm tak tahu le nak sebelahkan sesiapa..
yang mana satu le agaknya betul...
malas nak cite banyak2.. korang baca le sendiri kat ------> sini

1 comment:

mumyShaneQeisha said...

mmg isu ni tgh hangat sekarang kan