Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, August 22, 2010

:. Malam Pertama Kena Cerai .:


Malam pertama dah kena cerai.
malang betul nasib dia tu.



tapi tak ade siapa yang tahu kenapa.
Semuanya menjadi tanda tanya.

terkejut bila dapat tahu dia diceraikan pada malam pertamanya.
patutnya malam pertama ni saat terindah bagi semua pasangan yang baru berumahtangga.
tapi ni lain pulak jadinya.

tapi mesti ada sebab kenapa dia di ceraikan pada malam pertamanya tu betul tak?
tak kanlah si suami ni saje-saje nak ceraikan bini dia
mesti ada sebab kan..
apa pun hanya mereka berdua sahaja yang tahu puncanya



aku kata : sepatutnya sebelum kahwin kita kenali dulu betul2 pasangan kita tu.... ermmm sekarang baru nak menyesal dah susah le....

No comments: