Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, August 15, 2010

:. Aku Sayang Kamu .... Tapi Aku Cinta Mama Kamu! ... sorry.. .:


Joe couple dengan Flora. Joe kata hanya Flora wanita dalam hatinya. Flora cintakan Joe, bagi dia Joe lah lelaki terakhir untuknya. So Flora bawak Joe pi rumah. Tapi bila Joe jumpa mama Flora, Aunty Mary yang dah 5 tahun menjanda tu, hatinya mula berubah. Joe terJATUH cinta pada mama Flora.

Joe luahkan perasaannya pada Mary, mula-mula Mary terkejut, lama kelamaan dia pasrah dalam cinta Joe. Almaklumlah Mary pun dah lama menjanda. Mereka pun bercinta dalam diam.
Tanpa pengetahuan Flora. Tapi sampai bila?
Joe dan Mary hari2 memendam perasaan bersalah.
tapi mereka tahu, Flora harus tahu perkara sebenar. Cuma mereka berdua belum ada kekuatan untuk berterus terang dengan Flora.


aku kata : berterus teranglah.. kalau dia dapat tahu dari orang lain tentu lebih sakit rasanya...

2 comments:

FloEllen said...

bestnyer cerita ni...kat mana boleh bca ni..hehe

suamihanyisterizuki said...

a'ah betol, mesti flora lg sedey bile tahu dr mulut org lain....