Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Saturday, September 18, 2010

:. Sakit Tapi Masih Boleh Tersenyum .:

Ni gambar anak buah kesayanganku yang hari tu sakit demam panas..
tapi sekarang alhamdulillah dah pulih dah..
Terlambat aku nak uploadkan gambar mereka di sini..
kalau tengok gambar semua yang ada kat sini..
tak akan nampak yang Aam ni macam sakit pun..
asyik tersenyum dan ketawa bila bermain dengan Iman dan Akim..
suka betul dia bila lihat kedatangan kami..



tengok ler tu masih boleh tersenyum lagi tu..
suka betul dia bermain dengan Iman dan akim sampai hilang sekejap rasa sakit





No comments: