Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Wednesday, September 29, 2010

:. RupaMu Cantik Tapi Sayang Mulutmu LANCANG!! .:


Tadi sewaktu dalam perjalanan pulang ke kampung..
Sewaktu singgah di stesyen minyak..
terserempak dengan sekumpulan remaja lelaki dan wanita yang sedang duk berehat..
lagak gaya seperti sedang menuju ke destinasi yang jauh..

Itu aku tak kisah ler..
tapi aku naik menyampah bila si gadis2 tu..
kasar betul bahasanya..
mudah benar mengucapkan kata-kata kotor...


' bab*'
'si*l'
'bod*h'
'c*bai'


boleh dikatakan banyak le jugak aku dengar..
naik sakit telinga aku..
kalau adik-adik aku dah lama kena tampar mulut tu..
muka masing2 lawa-lawa..
tapi perangai mak oi!!

buat adik-adik manis kat luar tu..
tolonglah berbudi bahasa sedikit..
bahasa kan melambangkan bangsa..

No comments: