Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Tuesday, September 28, 2010

:. Hati Sakit Sape Tahu .:

hati sakit ni..
nampak je senyum-senyum..


"

hati sakit siapalah tahu kan..
orang tak hargai kita..
tak hormati kita..
buat kita macam tuttt dia jer..
aku ni bersabar jer..
tapi jangan sampai meletup..
kalau meletup teruk akibatnyer..
( kaki gaduh ni masa sekolah dulu kekekeke)

4 comments:

fellachubby said...

Sape yg berani carik pasal dgn ko nie noie... Iskk...mai habaq kat aku... Leh aku tolong skali ganyang...hehehe.. (Backup noie zaman gaduh2 kat sek. dlu..)

noie said...

kekekke... x de ler.. ade le mangkuk hayun ni... koje dia nak menyakitkan hati aku jer.. tak leh tgk aku sonang skit.. ( rindu le saat2 dulu2 jadi samseng tenggaroh ) kekekkee

nur azilah said...

cool2~

noie said...

hehhehe yeahh... coolll kekeke