Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Monday, September 6, 2010

:. Dua PuteraKu Menggegarkan Dunia .:


Adei..
hubby aku tak datang lagi le plak..
JEM jalan katanya..

adei... dah le nak singgah bazar lagi..
alamatnya berbuka dalam keta je le aku..

balik nanti penat2 pun kalau tengok gelagat
puteraku yang berdua ni hilang rasa penat..

then windu teramat kat puteriku si eisya..
semalam dia ikut pengasuh dia balik kampung..
adeii..
x sabar le balik ni huhuhuhuu

No comments: