Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Tuesday, September 28, 2010

:. Nora Danish Segan Berkemban .:


Nora Danish berkemban?
berkemban kat ner?
kat KLCC ke?
atau kat padang awam?


"



"


mukan ler.. Nora berkemban kat
dalam filem JPBC 2..
Jangan Pandang Belakang Congkak 2..

sebenarnya nora kata dia pun malu2 nak berkemban..
sebab tu dia tutup dengan kain batik tu..

apepun sape nak tgk Nora masa ni..
kena le tengok JPBC 2 nanti yer

5 comments:

Stubborn Gurl said...

bagus kan die..
mmg rugi beso la ex die si jejai 2 ceraikan die..

pastu nak jdkan si fasha kaki clubbing 2 bini die..huhu...

(sory kalau peminat fasha sandha..)
^,^

Lizzie Yasmin said...

kalu betul lar dia segan berkemban bgus lar... Mesti kelakar hbis cite nie...

najib said...

suka Nora Danish

noie said...

saya pun suka nora danish.. paling suka sitkom Puteri hehehhe dia ni x nampak macam mak org pun huhuhu

Miss ... said...

comel bangatttt