Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, September 12, 2010

:. Siti Nurhaliza Buat Rumah Terbuka Di Masjid Yang Dibiayai .:


Siti Nurhaliza dan suaminya menyambut lebaran di sebuah masjid yang dibiayai mereka berdua pembinaannya... di Kampung Permatang Pasir, Tikam Batu, Sungai Petani.
Siti Nurhaliza dan keluarganya sempat bersembahyang raya bersama penduduk-penduduk kampung dan kemudian majlis rumah terbuka bersama penduduk kampung diadakan dengan meriahnya..

suka tengok perangai artis terkenal ni sebab dia tak lupa diri walaupun dah kaya raya..
sebab tu dia di sayangi ramai..
dengar cerita kos pembinaan masjid tu pun bernilai rm1.5 juta hasil sumbangan peribadi beliau...
alhamdulillah..


harap-harap ramai lagi le artis-artis yang kaya raya kat luar sana akan berbakti untuk kebaikan yang macam Dato Siti ni yer..

No comments: