Tuesday, September 7, 2010

:. PEMENANG BAGI KONTEST 'AKU PUNYER BEAR!' .:

Edit Posted by with 10 comments

Adoi..
setelah penat memikirkan siapa pemenang untuk
KONTEST AKU PUNYER BEAR

atas nasihat hubby aku..
then aku pun buat keputusan untuk buat undian..
sebab ramai sangat
so... malam tadi aku telah pun buat undian..
sorry gambar semasa buat undian tu x dpt aku ambik sebab kamera aku time tu jugaklah bateri KONG! eeee geramnyer..


ok pemenangnyer ialah

"



"



"




"



"




"



"




"








TAHNIAH KEPADA PEMENANGNYA..
HADIAH AKAN NOIE POSKAN DENGAN KADAR SEGERA!!

SILA JAGA CIK BEAR TU DENGAN BAIK YER HEHEHEHE


bagi yang tidak berjaya jangan susah hati..
sebab noie sedang merancang untuk membuat Kontest lagi..
Tunggguuuuuu.............!!!!

10 comments:

fiqkbe said...

tahniah cik tatod =)

nadiah said...

pemenang,tahniah ya

Tatodbest said...

wahhhhh...sy ke yg menang? btol ke ni kak noi?ala... terharunye...kire hadiah penghibur hati yg tgh duke la ni? sile pos cecepat...x sabar laaa..... tenkiu semua....

AngahSayang2314 said...

tahniah pada pemenang...

jom singgah blog angah i follow uuu

Anonymous said...

tahniah kepada pemenang..moga ada lagi contest2 yang menarik.hehe

noie said...

untuk yang laen tu nantikan kontest terbaru dari noie k.. buat cik tatod tu.. tahniah yer.. len kali joint le kontest yg laen plak

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

wahh. shag lmbt update ==" cuti kejap dr blog. hehe.

congrats to the winner ;)

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

wahh. shag lmbt update ==" cuti kejap dr blog. hehe.

congrats to the winner ;)

Tatodbest said...

kak noi...sy da dpt bear itu...hikk...suke amat nih..tq berry much! muahhhh2..nnt sy wat posting tuk bear tu k...tgguu....=)

cikpia said...

cute nyer nama pemenang!!!! cik tatod, tahniah!!!!