Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Wednesday, September 29, 2010

:. Salam Maaf Buat Teman-teman Di AADk Kota Tinggi .:

Nak ambik kesempatan ni..
untuk memohon maaf untuk semua teman2 di AADK Kota Tinggi..
yang aku tak dapat hadirkan diri ke rumah mereka pada majlis rumah terbuka di kediaman beliau..
Calon-calonnyer ialah:



ahad lepas wan pun buat rumah terbuka
aku tak dpt hadir..
ponat mengerjakan umah baru

sorry ea wan..
nak ucap tq jugak kat wan sebab tolong aku dan suami hari ni..
jasa mu di kenang yer wan..

ampun dan maaf juga buat dak yani ni..
yang beriya2 ajak aku pi malam ni..
sory cayang akak balik tggrh hari ni..
len kali akak dtg ea..

maaf juga untuk abg yazid ( yang berkemeja biru tu )
sebab tak dpt hadir malam ni..
dah balik kmpg le abg yazid..
len kali kami dtg yer..




nak mintak maaf pada cik ct yang bertudung kuning tu..
sebab tak dtg hari tu yer

ni cik Tatod.. sis nak mohon maaf jugak sebab tak dtg malam tu yer..
harap2 le di maafkan.. tak pe len kali sis terjah sana Tatod masak sate k :)

Yang ni En Nuar..
mohon maaf jugak en Nuar sebab tak hadirkan diri kelmarin yer..
nak mintak en nuar tapaukan tapi segan le pulak...

3 comments:

ardinihumaira said...

hehe.. dni pon nak mintak maaf juga.opsss datang menyelit hik3

.s.o.f.i.a. said...

kalau aku jadik diaorang mesti aku tanak kawan ko sampai bila2...... he he............. so ko kena bersyukur aku bukan diaorng. =)

noie said...

hehehehehe