Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Monday, September 6, 2010

:. Entry Pendek Lebih Senang Difaham .:

kekeke..
ini adalah apa yang member aku kata..

He said.. entry yang ringkas dan pendek tu lebih senang di baca dan difaham..
hehehehe
memang betui pun.. terlalu panjang pun ponat gak membaca..

korang plak?

2 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

nak panjang boleh tapi highlight kan yg pntg2 jerk..jadi orang akan bace yang penting macam dalam karangan...hehe..awe suke buat entri pendek..kalu panjang awe buat macam awe cakap tadi..

noie said...

betui2... setuju sangat