Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Friday, September 10, 2010

:. Dugaan Beraya Dengan Suka Dan Duka .:

Selamat hari raya buat semua rakan-rakan blogger..
maaf zahir dan batin sekiranya ade silap dan salah..

raya ni bagi aku sederhana sahaja
cuma yang aku sedihkan sebab ada adik-adik yang tidak dapat beraya bersama..
tambah sedih lagi bila 2 hari lagi nak raya kereta aku pulak rosak..

adihai meleleh air mata aku..
ingat raya ni nak le bawak atuk dan keluarga pi berjalan-jalan rumah saudara mara..
tapi ermmm nak buat macam mana..
sampai hari ni pun kereta tu tak siap lagi..
habis tu takkanlah aku nak paksa mekanik tu buat hari ni..
dia pun nak beraya jugak..
kesudahannya PASRAH ajelah..

tadi waktu hujan renyai2 aku ke pusara nenek,mak, abah dan adam..
aku boleh duduk sorang2 kat kubur tanpa rasa takut..
aku peluk batu nisan abah..
rasanya selamat berada di pusara mereka..

Ya Allah!..
berkatilah kami sekeluarga ..
samaada yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia..
amin...