Friday, September 10, 2010

:. Dugaan Beraya Dengan Suka Dan Duka .:

Edit Posted by with 1 comment
Selamat hari raya buat semua rakan-rakan blogger..
maaf zahir dan batin sekiranya ade silap dan salah..

raya ni bagi aku sederhana sahaja
cuma yang aku sedihkan sebab ada adik-adik yang tidak dapat beraya bersama..
tambah sedih lagi bila 2 hari lagi nak raya kereta aku pulak rosak..

adihai meleleh air mata aku..
ingat raya ni nak le bawak atuk dan keluarga pi berjalan-jalan rumah saudara mara..
tapi ermmm nak buat macam mana..
sampai hari ni pun kereta tu tak siap lagi..
habis tu takkanlah aku nak paksa mekanik tu buat hari ni..
dia pun nak beraya jugak..
kesudahannya PASRAH ajelah..

tadi waktu hujan renyai2 aku ke pusara nenek,mak, abah dan adam..
aku boleh duduk sorang2 kat kubur tanpa rasa takut..
aku peluk batu nisan abah..
rasanya selamat berada di pusara mereka..

Ya Allah!..
berkatilah kami sekeluarga ..
samaada yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia..
amin...