Tuesday, September 14, 2010

:. Lisa Surihani Tak Mahu Seksi .:

Edit Posted by with 7 comments

Love u lisa surihani sebab selalu bantu blog aku...
kekekeke..

sebab tu aku nak wat entry pasal dia lagi..
ade member aku kata dia nak sangat tengok Lisa ni pakai seksi2 kat kolam renang..
hamboieee!!!

tapi rasanya hasrat kawan aku ni tak kan tercapai kot,..
sebab Lisa sendiri dah tegaskan tak nak berpakaian seksi untuk sebarang lakonan filem atau drama.. hahahaha melepaslah ko kawan... hehehe








"




7 comments:

Unknown said...

HOH! AKU BAN SAPE YANG NAK LISA 'BOGEL' KAT khAlAyak RAMAI! HOH!

*peminat yang ala-ala fanatik

XD

selamat ari raya maaf zahir batin

noie said...

kekekekee... betui2... kita ban je dia... i pun ala2 peminat fanatik gak kekekeke

Sharinginfoz said...

tak payah le seksi-seksi kan

Abd Rahim said...

Apalah dorg tue..adakah nak tengok yg seksi2..berdosa tue tahu. Tetapi Arm tengok Lisa nie mmg artis yg ok arr...Arm harap biarlah pendirian tue betul dan tetap, jgn hanya ucapan pd bibir dia jer semata-mata utk mendapatkan populariti...

Mr. Asada said...

bagus la klu tak nak seksi2.. klu camni, aku pun akan sokong.. ngeee =P

lagi bagus klu dia nak watak pakai tudung je.. =)

Wan Gerrard said...

Gerrard suka Lisa Surihani =P

akuvision said...

lisa surihani tidak perlu seksi