Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Tuesday, September 7, 2010

:. Yer ke SARAH & SHUIB(SEPAH) dah kawen .:



terkejut bila noie terbaca dalam Murai tadi..
ade suara2 yang mengatakan si sarah dan shuib sepah dah kawen secara senyap2..

adoi.. yer ke..
x aek tau buat fitnah.
tapi kalau betul pun alhamdulillah ler yer..
apelah salahnya..



nak tahu citer selanjutnya korang bacalah sendiri yer..

4 comments:

noor afzan said...

tunggu pengumuman je la.

HaNTwO said...

serius ke ni??

saya said...

takpe..kawen pon apa salahnya, benda baik.. apa pon selamat hari raya aidilfitri... raya makan lemang ketupat elok2 ye...hehehe..

Kyuubi_85 said...

diorang tak nak heboh2 kot...