Monday, September 27, 2010

:. Pindah Rumah Baru .:

Edit Posted by with 3 comments
Dah berapa hari aku tak sentuh my lappy ni..
sibuk dengan mengemas rumah baru..
sampai merajuk my lappy tak sentuh dia langsung..
semalam plak kena koje..
( walaupun hari ahad )
banyak gak nak citer pasal semalam punyer kes ni..
tapi sat lagi ler yer..


"

"

nak citer skit pasal umah baru aku tu..
tak le besar comey jer..
ok ler untuk aku satu family..
masih banyak kekurangan sebab aku tak angkut lagi barang2 aku dari kampung..
rumah baru ni kat dalam kampung jadi jauh le skit dari kebisingan bandar..
( my hubby suka le )
aku ok jer..
asalkan dekat dengan opis kira dah ok ler tu..

3 comments:

cikpia said...

aku kerja gak semalam (ahad)..... *sigh*

Cute MuM said...

oklah tue.. dok kat kampung nie best.. tenang jer.. sbb me pon dok kat kampung gak..

noie said...

sofia : samalh kita had pun keje
cute mum : dok kampung memang best... sejuk jer