Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Tuesday, September 28, 2010

:. Bonus 2 Bulan Gaji Untuk Penjawat Awam .:

Sekali lagi CUEPACS cuba memperjuangkan nasib penjawat awam dengan
memohon 2 bulan bonus
terima kasih le kepada CUEPACS yang tak berhenti berusaha untuk
memperbaiki nasib penjawat awam..

tapi mampukah kerajaan nak bagi 2 bulan bonus untuk 1.2 juta kakitangan awam di Malaysia ni..
ermm tapikan.. ekonomi negara semakin meningkat..
rasanya tidak ada masalah kot..
kalau tak dapat 2 bulan.. sebulan pun kira ok ler kan..

tak pun naikkan je gaji penjawat awam yang rendah2 sangat tu..
kalau korang nak tahu lebih lanjut..
meh klik sini ------> CUEPACS.BLOG

1 comment:

.s.o.f.i.a. said...

adoyai!!! untung toi penjawat awam ek!!!!!