Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Tuesday, September 21, 2010

:. SERABUT!!!! .:

kepala serabut nak mampuih
Keta rosak..
again and again.. and again..

malam tadi plak adik aku call sakit..
aku terus ke Kluang..

pagi ni plak hubby nak betulkan kereta lagi yang entah kali ke berapa untuk bulan ni...
adeiii
SERABUT!! weiii!!..

ermm..
sabar...
sabar... tenang yer... huhuhuhuh


(menyabarkan diri sendiri le nampaknyer )

2 comments:

mr.curly said...

musim2 raye ni, kete mmg slalu buat hal.. maybe die pun nk beraye kotttt.. hehe

noie said...

kekekeke... betul le tu... tima lain dia tak nak plak meragam.. time raya dia wat hal