Friday, September 17, 2010

:. Traffik sehari cecah 1000 lebih .:

Edit Posted by with 4 comments

Wooww traffik cecah ke 1000 lebih..
malah kadang2 leh dapat sampai 4000?..
hebat betullah macam tu kan?..



"



"

"

tapi tu bukanle blog aku..
blog otai2 blogger ler..
korang tengok tu hebat tak??
nuffnang dia mesti powerkan..

aduhai.. ntah bilalah blogger capok macam aku ni nak merasa sebegitu
kekekeke..
apepun aku menulis blog bukan semata nak mencari keuntungan pun..
so nuffnang tu kira bonus untuk aku ler..

tapi tak salahkan kalau belajar bagaimana nak memajukan lagi blog kita..
hehehehehe..
apepun tahniah le pada blogger2 yang semakin power sekarang ni..
haraop tak kedekut le nak turunkan ilmu pada kami semua yang baru menapak ni yer..

"

4 comments:

Unknown said...

btol tu..apik sokong 120%..hehe

gnesop.com said...

rasanya byk tips2 traffic telah dibuat entry oleh bloggers..
semua bergantung kpd kita.. usaha tangga kejayaan :)
tp plg utama jgn terikat mengejar trafik sgt, nanti kita yg tertekan.. baik menulis seperti biasa, perbaiki sikit demi sikit :)

Ken Wooi said...

saya pun mau =)

Sharinginfoz said...

memang seronok dapat trafik tinggi kan. Nak tahuTips Mudah Tingkatkan Trafik dan Tips Mudah SEO