Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Monday, September 13, 2010

:. Benarkah Bekas Suami Ada Video Remy & Maya .:


Ini hanya khabar angin yang baca dari

betul ke bekas suami Maya tu ade video
Remy & Maya
yang dijadikan bukti hubungan cinta mereka..

aku pun tak rasa yang ianya betul..
ntah.. ntah..
ermmm.. kalau korang nak tahu citernyer.. bacalah sendiri yer..

-------> klik sini

2 comments:

ayin~weeweet said...

huuuu mcm2 kn artis ni

suzie rahman said...

hurm..per2 je lah isu artis ni.bnyk yg buruk dr baik..xguna dijadikan idola pon.kes cerai2 lagi bosan.