Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Monday, September 13, 2010

:. Gambar Suspek Pembunuhan Kejam Sosilawati dan 3 Yang lain .:


Inilah gambar antara suspek yang dikatakan terlibat dengan kes pembunuhan kejam Sosilawati dan 3 yang lain..

sadisnya bila kita tahu mereka dibunuh dan dibakar dengan kejam..
seolah-olah mereka ni dah tak ada lagi perikemanusiaan..

rasanya takut dan seram sejuk bila memikirkan negara kita yang aman ni dah mula di hantui dengan berbagai-bagai kes jenayah kejam..

ape pun kita tunggu berita selanjutnya tentang kes pembunuhan ini.
harap-harap ianya dapat diselesaikan dengan segera..
dan yang bersalah akan dapat di tangkap dan mendapat hukuman yang sewajarnya

2 comments:

Anonymous said...

Allah maha adil, semuga dia terima hukuman setimpalnyer...
Sama2 kita berdoa semuga roh2 mereka dicucuri Rahmat dan tenang berada di sisi Allah..kerana perginya mereka di bulan yg amat mulia..(bebas dr seksaan kubur)..

mumyShaneQeisha said...

betul tu eizan,macam2 kes sekarang ni yang makin menakutkan