Friday, September 17, 2010

:. Kes Abby Tuntut Duit Hantaran Dari Norman RM11,111.11 .:

Edit Posted by with No comments




Beberapa hari ni kecoh pasal kes tuntut bayaran
duit hantaran Abby kepada Norman sebanyak RM11,111.11

pengajaran apa yang kita boleh ambik dari cerita ni ialah....
kekekekeke korang fikir le sendiri...

petikan di bawah ni aku petik dari harian Metro...

KUALA LUMPUR: “Duit hantaran dan duit untuk buat majlis kenduri kahwin kami lapan tahun lalu adalah dua perkara yang berbeza. Dia sendiri tahu mengenai hal ini. Jika hendak tahu siapa bercakap benar atau tidak, saya mahu mengajak Norman Hakim ke masjid dan angkat sumpah depan al-Quran.

“Apapun yang berlaku , saya akan tetap menuntut hak saya termasuk beberapa perkara lagi yang belum selesai. Sehingga ke lubang cacing sekalipun, saya akan terus berusaha mendapatkannya semula,” tegas Abby Abadi, 32, berkenaan tuntutan hutang duit hantaran RM11.111.11.



sumber : mymetro.com.my

0 comments: