Saturday, May 22, 2010

:. BER'BOYFRIEND'KAN LELAKI KACAK... APA DUGAANNYA? .:

Edit Posted by with 4 comments
Kelaziman wanita zekarang kalau nak cari pak we semua nak yang hensem2 jer..
muka buruk skit semua tolak tepi... tapi x semualah wanita macam ni... ada juga yang meletakkan paras rupa di tempat kedua.. tetapi akhlak dan budi pekerti itu yang utama..
kat sini aku nak kongsi pendapat dengan semua tentang dugaan2 yang bakal kita terima jika berpakwekan lelaki2 kacak..
  • SI DIA TU JADI REBUTAN : jadi rebutan ni bukan masa korang bercouple je.. malahan walau pun korang dah bertunang atau pun berkahwin sekali pun.. ke hensemannya tu membuatkan si dia tetap menjadi rebutan.. tapi kita plak jangan le selalu cemburu buta... kalau dia betul setia dengan kita baguslah kan..

  • SI DIA DI GODA TEMAN2 KITA SENDIRI : ni le natijahnya kalau dah terlalu hensem sangat... kadang2 kawan baik kita pun leh cair.. tu le kena hati2.. kadang2 kawan baik pun leh makan diri kita sendiri... awas!!

  • KITA SENTIASA NAK SETANDING DENGAN SI DIA : yolah kan... dah kalau pakwe kita tu hensem yang amat... kita plak muka setakar ala kadar je.. mestilah kita risau.. tu yang bergaya sakan sebab nak jadi setanding dengan si dia... ni le yang leh sebabkan tekanan dalam diri ni

  • SI DIA PASANG SPARE TAYAR : ni dah kira nasib kitalah kan... orang kacak lagi tampan ni mestilah ramai peminat... so sabar je lew..

  • KITA JADI BAHAN SINDIRAN ORANG : haaa.. yang ni biaser le org kita.. hasad dengki dah sebati dalam diri kot.. bila tgk pasangan kita tu tampan nak mampuih then rupa kita plak sederhana je.. mula le nak mengutuk.. tapi nak wat cam ne... jangan di layan... yg penting kita bahagia... hahahaha

p/s : naseb bek rupa aku ngan hubby aku ala kadar jer... heheheh lawa x de... manis ade...

4 comments:

Anonymous said...

si dia jadi rebutan
tu yg tak tahan tu
haip
takottt T____T

Unknown said...

penah jugak la pengalaman dpt bf agak kachak
mmg org tgk je
heh
kwn sendri pun semangat nak tau pasal kitorg
huhuhuh

ardinihumaira said...

bila bf encem... si gf mudah ado sifat jeles kan kan :p

YOUTHSAYS ADALAH COMPETITOR NUFFNANG ; ANDA MUNGKIN AKAN KEHILANGAN STATUS GLITTERATI JIKA MENGIKLANKANNYA

admin said...

ohh tak rela u...tak sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bf kacakkkkk