Sunday, May 9, 2010

:. Majlis Nikah Ayu & Mad .:

Edit Posted by with 1 comment



Selamat Pengantin Baru
tuk adikku yang tercinta
RAHAYU SAPARI
bersama pasangannya
MAD HAZRI KABIRI
pada tanggal 7hb mei yang lalu
adik perempuan ke tiga ku.. Ayu telah selamat diijabkabulkan dalam
satu majlis yang serba sederhana
sekadar wat majlis nikah dan kenduri doa selamat sahaja..
sambil tu.. aku tumpang gak le wat majlis Cukur Jambul Puteriku..
( nanti aku citer pasal tu di entry yg len yer )
majlis sandingnya kami buat nanti..
almaklum ler.. aku pun masih dalam pantang lagi..
ok nanti aku akan masukkan gambar2 kenangan masa majlis tu berlangsung..
yang ni aku bagi tgk satu je dulu k..
:)
untuk Ayu n mad.. along doakan korang berdua akan kekal hingga ke anak cucu..
dan akan hormanilah keluarga kalian hendaknya... aminnn....

1 comments:

LYaFRINA said...

TAHNIAH...
SLAMAT PEGANTIN BARU..